tisdag 2 februari 2010

Vårvinden.

Idag är det min andra dag som praktikant på Vårvinden.

Idag jobbar jag dagtid, 9.00 - 17.00 [Igår jobbade jag kväll, 12.30 - 22.00]
Jag följer Lenas schema så mina jobbtider är;
Måndag & Onsdag 12.30 - 22.00 [kväll]
Tisdag, Torsdag & Fredag 9.00 - 17.00 [dag].

Jag ska vara här i en månad, men skulle jag få jobb eller om jag kommer in på COOP-utbildningen, så slutar min praktik direkt eftersom det andra är viktigare.

När jag jobbar kväll, som t.ex igår, så står jag i caféet, tar hand om bokningar [biljard & idrottshallen], lånar ut pingisrack + boll, fotbollar m.m och håller koll på ungdomarna så att dom sköter sig [inte det lättaste kan jag lova!].

Nu är det personalmöte så jag är ensam i caféet med Bahman och vi sitter vid varsin data :)
Slutar om ca 2 ½ timma, då ska jag hem, äta och sen kanske ut en stund :)

Kom gärna och hälsa på mig någon dag! :)

Natalie<3

Inga kommentarer: